Ekorrar, handskar och självklart fotboll

Mycket nu. Skola, fruntimmer, och fotboll. Hur ska man hinna med allt? Skolan prioriteras sist som vanligt, det är så det ska vara. Testade de nya gräs dojorna igår. De satt som näven i handsken. Det är väl så man uttrycker det?

Under veckan bjöds man på två högklassiga Champions League matcher. Båda var riktigt bra. Men ekorren var bäst. Har blivit mycket kommentarer angående bilderna under a-truppen. Själv har jag hört att folk nu börjat kalla mig ”babyface”.  Märkligt. Mamma tyckte åtminstone att jag var söt. Det är väl huvudsaken?

Idag var jag och LFFs nyförvärven på bild i Bohusläningen. Kunde inte journalisten hitta något mindre kort? Men men, inte varje dag man är med där, så man får vara nöjd.

Är ordentligt laddad inför kvällens träning. Ska göra allt för att starta i premiären. Haj haj haj.


// Hansson



Kommentarer
Postat av: Carl

Bra blogg...eller?

2006-04-22 @ 22:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback