Gott & Blandat

Hittills har dagens bestått av träsmak, väntan, en äcklig åklagare, pizza och av en hyschande lärare. Med andra ord har min dag utspelats på Uddevalla tingsrätt. En tråkig studiedag ska ikväll avslutas med en rolig träning på Slättevallen.

 

Börjar bli orolig inför helgens träningsläger i Tanum. Man vet aldrig vad gubbarna i spelarrådet kan få för sig. Har en känsla av att spelarrådet kommer att vara jävligast mot just mig. Vet inte varför, men det är som sagt bara en känsla jag har. Men det kommer att gå bra, som farsan brukar säga.

 

// En nervös Hansson


Kommentarer
Postat av: #6

Inget att oroa sig för Hansson. Vi har alla den vägen vandrat. En del klarar det, andra inte...

2006-04-06 @ 17:22:30
Postat av: Hansson

Tack för ditt stöd Lycke. Känner mig genast mycket lugnare. Måste tacka för tipsen idag på träningen, de kommer vara till stor nytta.

2006-04-06 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback