Grishuvud?

Börjar bli nervös inför kvällens derby. Jag är alltid nervös inför matcher, men ikväll kommer det att kittla lite extra i magen. Tänker dela med mig ett par tankar som susar genom mitt lilla huvud innan matchstart.

Kommer någon arg Sais supporter kasta in ett grishuvud mot mig? Eller kommer någon streakare springa in på plan, och sätta på mig en Sais mössa? God knows. Eftersom jag är ytterback ikväll, så funderar jag på att låta någon annan ta mina inkast där publiken står.


Nejdå, allt detta kommer aldrig att ske. Det är bara min vilda fantasi som spekulerar. Stångenäs AIS är en fantastiskt fin förening som jag har mycket att tacka för. Men ikväll är jag inte rödvit, utan står på andra sidan plan i gulsvart.


Må bästa lag vinna!


// Joel


Kommentarer
Postat av: Brastads bo

Precis som Joelano spekulerar så har publiken fått klara uppmaningar att inte bete sig dåligt och kasta in diverse föremål på planen.

Men med streakare vet man aldrig, vem vet Brastads egen Jimmy Jump kanske kommer.

Sen går ryktet att det kommer bli en tuff match med hårt spel, det är trots allt derby + att det nu återfinns 4 ex saisare i den gulsvarta dressen.

Men man får hoppas att domaren klarar av den stora pressen som hemmapubliken kommer att frambringa denna El Classico kväll.

Må bästa lag vinna!

2006-04-04 @ 16:02:30
Postat av: Bengan

Trevligt trevligt med blogg joelano. Hoppas det håller i och inte bara blir någon vecka, men jag tror på dig. Bara du skriver några härliga citat också så kommer den bli GRYMT läsvärd. :D

2006-04-04 @ 16:52:48
Postat av: Joelano

Kul med positiv respons Bengan. Ska göra allt för att inte bloggen ska dö inom en vecka. Men jag behöver hjälp av alla, så att det blir en diskussion. Det är iaf det jag tycker är roligt.

Angående citat, så vet jag inte vad du snackar om ;)

2006-04-04 @ 17:02:45
Postat av: Bengan

Det vet du visst det. :D

Det går inte en dag utan att ett dussin grodor kommer ur din mun. Dom är härliga och höjer stämningen så vi vill se mycket sånt i bloggen.

Du ska inte gå och bli religiös hoppas jag? Ryktas om att du studerat en massa om olika religioner så du vet vilken som är bäst att konvertera till... ;)

2006-04-04 @ 22:43:42
Postat av: Joelano

Dessa internskämt. Kan inte göra annat än att älska dem. Okej, ska erkänna att jag kan säga en och annan groda ibland. Det bara blir så. Jag gör lite som jag vill ibörjan, så att jag kommer in i det.

Men vad vi skratta...
Pingpong...
Willes pappa är en mamma...

2006-04-04 @ 23:03:40
Postat av: Sjöberg

Joel och Grodor??

Det kan väl inte stämma att denna kille som är en sån "mapp" för dom flesta kan säga dumma saker...

Känns lite surt att han inte kom till skolan idag då han säkert haft mycket roligt att säga om gårdagensmatch.

2006-04-05 @ 17:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback