Helgen

Hej å hå gött folk. Det är den 16 april idag, tänk vad tiden går fort. Snart vankas premiär borta mot Valla. Gräs månne?  Skulle ha varit underbart att slippa de hårde grusplanerna, och testa de nya dojorna.

I lördags var hela a-truppen och hjälpte till på loppisen. Har haft roligare, men goda kakor hade de! Hur som haver. Är grymt imponerad av de ideellt arbetande människor som ställer upp vecka in och vecka ut. Utan er tror jag knappast LFF skulle ha fungerat. Ni ska ha en stor eloge. 1000 tack är det minsta jag kan säga.

Igår var det påskafton. Eller? Det är lätt att blanda ihop alla högtider kring påsk. God mat åt vi i alla fall, och sillen slank ner som vanligt. Varken såg eller hörde några raketer igår. Märkligt. Ryktena säger att Linda Bengtzing är klar för Havsbadet i sommar. Då vet jag ett gäng som kommer ha tungorna nere vid knäna. Mitt favoritlag Liverpool inkasserade idag sin sjätte raka seger i ligan. Vi känns oslagbara med Fowler på topp.


Strax är det dags för den fjärde matchen i elitseriens finalspel. VF mot FBK. Salo mot Henriksson. Vargar mot Indianer. Låt bästa lag vinna.

Kåbergs flickvän heter Per Ledin.


// Hansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback