Inspelning

Kan berätta att det tog exakt 3 timmar och 26 minuter att spela in junisarnas rulle. Resultatet blev dryga fem minuters film, trots effektivt arbete. Weird. Lovar att ni kommer få många goa skratt imorgon.


Tidigare under veckan har jag varit nervös inför helgens inkilning, men jag har ändrat uppfattning radikalt. Är inte skakis för fem öre. Istället hoppas jag och tror att det kommer bli en helg, man kommer att minnas resten av sitt liv. Min inställning till inkilningen är enbart positiv. Det är bara att  ta ett grisöra i taget...

Ikväll klockan 21.30 är det dags för HCZ. Rekommenderar de härliga hockeykillarna starkt.


// Joelano


Kommentarer
Postat av: Bengan

Du glömde skriva att skälet till att det tog så lång tid var för att du aldrig kunde skratta och att du sa fel repliker...
Men jag förstår, det är svårt att komma ihåg en replik. Men 17 gånger i rad?

Joel, du bör hålla dig till att filma på planen.

2006-04-07 @ 23:13:10
Postat av: Bengan

Glömde säga att Hula var bäst av alla. Ryktas om att en producent som sysslar med bögporr vill ha med han i en film.

2006-04-08 @ 00:02:39
Postat av: Uken ;)

Svensso? Gayporr?

Det enda jag har hört är det att han skall vara en jävel på att "äta" banan.

2006-04-08 @ 00:08:52
Postat av: Joel

Har inga kommentarer angående ovanstående inlägg :D

Imorn under lägret får ni svaret...

2006-04-08 @ 00:12:49
Postat av: Väggen

The truth hurts, doesnt it?

Det var kul att spela in, som vi skrattade, som vi skrattade...

2006-04-08 @ 01:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback