Kvällens bravader

Har precis sett Färjestad slå HV71 i sista och avgörande semifinalen. Man måste bara lida med HV. Att med en minut kvar ha ena foten i finalen, för att sedan vara utslagna när det återstår ynka sju sekunder. Stackars Jönköpingslaget. Men jag vet åtminstone en som jublar.

 

Sammanfattar dagens träning som tuff, blöt, jobbig och rolig. Efter debaclet i nickmatchen, var det otroligt skönt att få ta revansch i spelet. Har en hel del att lära när det gäller nickmatch, som är en ny erfarenhet för mig. Nästa gång ska vi unga slå de äldre med dunder och brak.

 

Nästa vecka väntar påsklov för oss ungdomar. Ibland är det jobbigt att fortfarande gå i skolan.

 

// Mappen, 17



Kommentarer
Postat av: #6

Inga problem Joel. Ska lära dig allt jag kan. Glöm inte att du ska med dig en klädgalge till Tanumstrand...

2006-04-07 @ 15:09:16
Postat av: Pininfarina Carlsson

Nickmatch, förlust, inte med mitt lag.
Tvåmål, vinst, med i mitt lag.

Behövs ingen Einstein för att räkna ut det sambandet!

2006-04-07 @ 16:09:39
Postat av: //Joel

Jag fattar inte hur du menar cc...???

2006-04-07 @ 17:05:44
Postat av: Riktiga Joel

Klädgalge? Vad ska jag med den till? Okej Conny ska erkänna. Jag tycker du var duktig igår, kan vara roligt för dej att höra positiv kritik ibland också ;)

2006-04-07 @ 19:41:36
Postat av: Bengan

Verkar som att förväntningarna inför helgens aktiviteter har stört dig på träningarna Joelano. Inte ens i ledning i poängligan nu! Du har en titel att försvara... :)

2006-04-07 @ 23:15:31
Postat av: Joel

Sakta i backarna Beng. Har det gått två eller tre träningar under den nya perioden av poäng? Jag brukar alltid komma starkt mot slutet.

Du som bor i Ödemarken kan vara lugn.

2006-04-08 @ 00:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback