Meine Tag

Heute das ist Dienstag. Min tyska är lite knackig, men det betyder ungefär att Lycke gillar gräs bättre än grus. Det gör jag med, oerhört gött att kunna spela fotboll på det bästa underlaget igen. Hoppas innerligt att hemmapremiären kommer liras på vackra Gullmarsvallen den första maj.


Underbart med ny Champions League vecka framför sig. Först ut är de gula ubåtarna mot kanonerna från norra London. 1-0 i första matchen, skulle ha varit med till Arsenals fördel. Villareal har vänt förr. Gör dom det igen? Rapporteras om att psykfallet Campbell är tillbaka i backlinjen. Riquelme kommer snurra upp stackaren på läktaren flera gånger upp. Ketchup och senap Sol?


Själv hoppas jag på vinst för spanjorerna. Mitt hat till Gunners är ofantligt. Spelare som Pires, Ljungberg, Henry, van Persie och Lehman är en anledning till min avsky. En annan är deras coach. Bryr mig inte om att nämna hans namn.


Mitt tips blir 2-0 till Villareal, efter en frispark av Riquelme, och att ekorren nickat in två noll bakom en överraskad Lehman.


Matchen har redan börjat, måste draga. Ha det gött allt folk.


// Er Hansson

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback