Oddset kungen?

För att kvällen ska bli lite extra intressant har jag gjort mig ett odds. Har bara valt matcher som går på tv, för spänningens skull. Visserligen är många av matcherna ”säkra” på förhand, förutom franska cupen finalen mellan PSG och Marseille.


Liverpool – Aston Villa 1

Frankfurt – Bayern München 2

Barcelona – Cadiz 1

PSG – Marseille X


Satsade 50 kr, det får räcka. Tänkte att jag får börja lågt med Lången, och skaffa mig lite rutin för att sedan vinna över Räkan i duellen. Den riktiga prestigekampen.


Hoppas alla skådade Gerrards balja i krysset förut. En kopia av målet mot Boro förra säsongen. Ögongodis. Liverpool vann matchen med 3-1, och har lite häng på United om andra platsen. Ryssens rubler gjorde Chelsea till mästare som väntat. Tråkigt att inte Man Utd kunde bjuda på bättre motstånd. Birmingham till Championship, oacceptabelt med en sådan stark trupp. Tippade faktiskt dom på sjätte plats i år, min absolut största plump tillsammans med Wigan. Hoppas Shrek skada inte är allvarlig för engelsmännens skull. Om han är skadefri vinner dom VM på förhand som dom gjort varenda gång sedan 66.


Måste passa på och tacka Putte&Co för den extremt goda maten vi får, och givetvis allt annat. Riktigt bra ordnat! De nya tvättgrejerna verkar mycket bra. Lite svårt i början som det alltid är, men det kommer med tiden.


// Monchichi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback