Premiären

Då var premiären avklarad. Efteråt har man blandade känslor, men jag börjar med det positiva. Starkt att vända ett 2-0 underläge i paus till 2-2. Det bevisar vår starka moral. Men med en man mer i ungefär en halvtimme, ska vi helt klart vinna matchen. Mycket surt. Nu är det bara att blicka framåt.

Mitt hjärtelag Liverpool tog sig igår till FA-cup final, efter att ha besegrat Chel$ki med 2-1. Underbart är det minsta man kan säga. Att knäppa den arroganta pajasen Mourinho på näsan är det bästa som finns. I Cardiff väntar Hammers. Tufft.


Var idag och såg på Bohusläns stolthet Ljungskile. De bevisade varför de kom fyra förra året, med att slå GIF Sundsvall med Wilson och Patriksson. Matchens ända mål gjordes av Martin Smedberg tidigt i första. Nu förstår jag varför kult gubben Wåhlemark blev framröstad som Supperettans mesta filmare. Rutinerat la han sig i straffområdet, för att sedan missa en dåligt slagen straff.


Hoppas vädret håller i sig, så att vi får kliva på gräs till veckan. Jag håller  tummarna.

// Hansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback