SAIS - LFF 2-4

Pust, detta var en ingen bra match från vår sida. Men huvudsaken var att vi vann, och fortsätter vår positiva trend.

Riktigt kul för en gammal Saisare som mig, att vara tillbaka i Brastad för att lira match. Framförallt var det roligt att träffa allt gött folk som tagit sig dit, trotts regnet. Tyvärr bjöd jag själv på en medioker insatts. Mina tankar om inkastande grishuvuden uteblev.  Såg inte heller någon streakare som det ryktats om. Tur var väl det.

Däremot blev jag grymt besviken på vår gamle räv Conny. Han har under årets träningar skrytet om hans speciella målgest. När han väl gjorde mål idag, efter en drygt två års lång måltorka hände ingenting. Nu får jag väl vänta ytterliggare två år till för att bevittna denna speciella målgest. Orka vänta på gammelman.

// Joel

Kommentarer
Postat av: MrX

Han gjorde ju sin målgest Joel. Gesten är att han signalerar för byte.

2006-04-04 @ 22:26:15
Postat av: Sjöberg

Nu när det snackas om målgester så undrar jag om Joel själv har någon som han kommer att visa när han till slut får in en boll igen?

2006-04-05 @ 17:05:00
Postat av: Uken ;)

Joel's målgest kommer att gå till historien när den väl kommer, blir inte förvånad om han kör en blandning mellan Klinsmann's flygplan och Kenneth Andersson's pistoler.

Eller så kan han göra som på gympan för ett par månader sedan...(alla i klassen vet vad jag menar)

2006-04-05 @ 17:13:29
Postat av: Joel

Tyvärr nätar jag på tok för sällan. Om jag skulle hitta nätet iår har jag mina planer.

Först tänker jag göra något som liknar Aghahowas volter. Sedan avslutar jag med ett svandyk likt finnen Kuqi i Blackburn.

Låter det bra?

2006-04-05 @ 17:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback