Träningsläger 06

Måste bara passa på att summera årets träningsläger. Jag ger både ris och ros till spelare och ledare. Om jag missat något är det bara att kommentera det. Men detta är vad jag minns.

Lägrets:

Man: Räkan visade återigen sina buggkunskaper. Bjöd upp varenda 50+, och dominerade dansgolvet. Damerna suktade utmed väggarna.

Kikki Danielsson: Min betjänt Disco och Lycke. Går helt enkelt inte att ta ut en ensam vinnare. Typiskt att de äldre alltid ska balla ur.

Göran Persson: Omöjligt att avgöra vilket av de 30 tal från Janne Bladh som var bäst. Men roliga var de allihop. Vilken stjärna LFF har knutit till sig på ledarsidan.

Butter: Stackars CC. Blev inte många timmars sömn för honom, trots att han var först i säng. Tror han varit på något roligare träningsläger genom åren.

Jonas Gardell: Hula, se filmen ”mysteriet om urinet” så förstår ni. Hollywood nästa?

Mjukis: Kula, snällare människa får man leta efter. Pettersson!!!

Annars var det strongt av truppen, att tre stycken av 25 möjliga var på frukosten dagen efter.

Vill bara påpeka att det mesta jag skriver är med glimten i ögat. // Joel Hansson


Kommentarer
Postat av: Bengan

Nästan alla åt ju frukost, det var bara 3 som var dumma nog att gå upp ÅTTA för att äta. De andra kunde lugnt gå och äta 9, halv 10.

2006-04-10 @ 23:13:01
Postat av: Anonym

Undrar bara vilket releasedatum det är på "Mysteriet om urinet" ? måste bara få tag på ett exemplar

2006-04-11 @ 23:14:20
Postat av: Steven Spielberg

Det snackas om att den ska premiär visas på Cannes filmfestival men att den kommer att finnas tillgänglig i din video affär runt mitten av Maj.

Det sägs även att Niklas Svensson är nominerad till bästa manliga biroll efter sin insats i "Mysteriet Om Urinet".

2006-04-12 @ 10:08:47
Postat av: Micke

Haha, räkan.. sån kille

2006-04-12 @ 10:10:20
Postat av: Joel

Spielberg // Jag hörde också det ryktet, så det bör stämma. LFF fostrar inte bara fotbollsspelare, utan också skådisar.

Jag tyckte även Eda var bra ;)

2006-04-12 @ 10:39:40
Postat av: Anonym

Okej tack så mkt, ska stå utanför när dom öppnar

2006-04-12 @ 17:15:19
Postat av: Räkan

Synd bara att Oakim har spelat över hela mästerverket(Mysteriet med urinet). Jag som ville ha ett ex av den otroligt humoristiska filmen. Den gav oss många goa skratt under lägret.

Det sägs också att Joel är nominerad till bästa Banan....men inte Bengan. Ser ut att bli en filmfestival med LFF skrivet i taket.

2006-04-13 @ 16:07:11
Postat av: B2

Hehe, tror lätt jag kan få en Oscar för min insatts.

Hoppas det blir en uppföljare av "Mysteriet med urinet". Skulle varit grymt kul.

2006-04-13 @ 16:31:12
Postat av: "Tack så mycket"

Vad är det jag läser ? herregud, vad tänker han med den där "Oakim", spelar över filmen...

2006-04-13 @ 19:08:26
Postat av: Steven Spielberg

Bengan behöver inte oscarsnomineringarna, han har sitt på det torra som den där fimpen i den jobbiga sluta röka reklamen.

Men som Svensson han är en bioskådis som gör sig bäst på den vita duken, medans Bengan har en framtid som såpaskådis.

2006-04-13 @ 20:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback