Trötter

Idag har jag varit och sett på Blåvitt mot Helsingborg. En målsnål historia trodde jag på förhand, men oj vad fel jag hade. Tur det.


Satsade en 50 lapp på 0-0, men det tipset rök efter en kvart. Då gjorde tyvärr de som inte kan säga R 1-0. Strax därefter ökade de röda på sin ledning. Då var inte stämningen i klacken på topp. Men Blåvitt kom igen och fixade ett lika resultat efter full tid. Starkt, men onödigt.

Efter en sen krogrunda igår, och ha varit borta från kära Brastad i tolv timmar så känner jag mig sliten. Tänker somna in till lite Johnny Cash i lurarna. Go gubbe, med riktigt skön röst. Rekommenderas starkt. Glöm inte loppisen imorgon gubbs!

Somnar man, eller sover man som en stock? Jag kommer i alla fall att göra något av de två alternativen. ZzZzZz…

// Hansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback