Välkomna alla fotbollsälskare!

Äntligen är Lysekils FF nya blogg här. Alla är hjärtligt välkomna, oavsett om du håller på Chelsea, AIK eller Stoke.

Att skriva blogg blir allt mer populärt. Vi i LFF tänker självklart följa trenden. Bloggen kommer inte enbart att handla om LFF och fotboll. Även saker och ting i största allmänhet kommer också att tas upp.
 
Vad blir årets första vårtecken? Kan Ronaldo bli tjockare? Kommer Trinidad&Tobago att vinna VM Guld i fotboll till sommaren? Finns det någon sämre kommentator än Lasse Kinch? Vem snor Lyckes långkalsonger innan varje träning? Detta är frågor som jag funderar över varje dag. Hoppas verkligen jag kan redovisa några av svaren framöver.

Imorgon väntar ett tufft derby. SAIS-LFF. Vi gästar min moderklubb Stångenäs, på Brastad grusplan klockan 19.00.

Dags att lägga mig nu, så jag kommer väl förbered. God natt.

// Joelano


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback