Jobb

Pust, stön och gäsp. Arbetat tre dagar och är redan less och trött på att jobba. Tur att man har ett år kvar i skolan. När man jobbar går klockan lika sakta som i kyrkan. Gött med rast just nu. Bara tre timmars lång pina kvar.


Riktigt skön seger igår över Stenshult. Jag var inte med, börjar bli en dålig vana. Om jag kommer med till lördag hemma mot Ödeborg ska jag verkligen ge allt. Min säsong hittills har absolut inte blivit som jag tänkt mig, får bli ändring på det framöver. Huvudsaken är trotts allt att det går bra för laget. Diplomatiskt, men så sant så.


Host, hur går det för er med VM tipset? Hört viskningar och rykten om att det inte är så många ihop samlade poäng på vissa håll. Men det är långt kvar som tur är. A-truppen till Hotellet efter träningen för att se på ödesmatchen mellan Sverige och Paraguay? Bara en trevlig tanke.

Uppkörning tisdagen den 27. Hjälp!


Måste draga, en annan har ett jobb att sköta.


// Hansson


Kommentarer
Postat av: Pininfarina Carlsson

:o)

2006-06-14 @ 15:56:24
Postat av: #6

Låter trevligt. Ska fråga Bella om jag får lov att gå med... :-)

2006-06-14 @ 16:28:03
Postat av: Hansson

Har också en Bella hemma som jag måste fråga först. Ska göra allt för att få gå med.

Match med juniorerna nu...

2006-06-14 @ 17:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback