Junis snack

Försenat inlägg, skrivet igår pga internet fel. Ursäktar.


Imorgon är det dags för årets första match med junior laget. Ska bli grymt kul, men fruktansvärt nervöst. Att spela tillsammans med grabbar i min egen ålder är något jag saknat. Därför passade det perfekt att lira med junisarna imorgon, eftersom jag tyvärr är avstängd på tisdag. Man blir lätt trött på alla gamla grå håriga gubbar, som gnäller över hur hårt man ska spela.


Dagens a-lags träning vanns av lag gult. Otroligt viktig och prestigefylld seger i pinne tävlingen. När avgjordes en match efter en halvlek? Lagmoralen gick vinnande ur striden. När jag ordet moral dyker upp, kommer jag att tänka på vår kära CC. Måste faktiskt erkänna att jag börjar sakna hans ständiga leende på läpparna i omklädningsrummet.


Såg ”matchen” igår. Var det Kikki Danielssons lillebror som startade till vänster i VM-laget? De var skrämmande lika hur som helst. Ledin körde sitt race. Det var bara grillerna som fattades. Annars spelade han som vanligt. En annan Ledin genomförde den pinsamma VM-låten. Sjukt dålig och fantasilös. Tacka vet jag Carola, puh. Varför fick inte Dogge lira mer?


Igår tillkom ytterliggare en pusselbit i ryssens hobby samling. Med Schevchenko och Ballack lär det inte bli svårare att dansa hem premier league nästa säsong. Nu får det väl vara färdig pusslat Roman? Tråkigt att han kan köpa Chel$ki vilken spelare han vill. Lovar att hatet till blueshit inte blir mindre.


De sista skoldagarna innan avslutningen och Smögen är plågsamma. Nu vill man bara ha lov.


// Drömelvan vinnaren Hansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback