Sommarlov

Äntligen! VM är här. Sjukt skönt och framförallt förbannat kul. Igår var jag på Smögen, jäkla röj, och fickpluntan var med. Nu är det sommarlov. Underbart är ordet. Men först ska jag jobba hela juni, för att sedan vara ledig hela juli och augusti. 


Sverige lirar mot T&T om mindre än en timme. Den matchen har man längtat till sedan VM grupperna lottades i december. Sommar, sol, korta kjolar och premiär för vårt älskade blågula landslag. Ska se matchen på Hotellet tillsammans med massa tröttsamma Lysekilare. Källström petad som vanligt, pust. Om han inte får starta mot dessa, mot vilka ska han då få starta mot? Pust igen.


Igår såg man alla studenten gå ut. Tror jag fick höra ”ni har bara ett år kvar” sisådär 1328 gånger vrålandets rätt i mitt finniga tonårstryne. Lagom kul och man blev inte avundsjuk för fem öre.


Hinner faktiskt inte skriva mer. Men ni får ha en underbar kväll allesammans, så synes vi säkerligen på Hotellet eller Havsbadet. Jag är där, och Sverige kommer slå T&T med 3-0.


// Hansson


Kommentarer
Postat av: Missnöjd

Du var ju gött nära med tipset Joel, man kan säga att du föll på det klassiska "håret".

2006-06-11 @ 12:50:32
Postat av: Joel

Någon som tippat X mellan Sverige och T&T i LFFs VM-tips? Grymt imponerad isf.

Hade Henke som lagkapten igår i drömelvan, smart drag...

2006-06-11 @ 14:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback