Värmebölja

När det är vinter längtar man till värmen och sommaren. När det är sommar längtar man till vintern. Eller kanske inte. Men ändå ställer man sig i skuggan och klagar på att det är för varmt.


Min dag fram till denna tidpunkt har bestått av vattning. Har vattnat ungefär 183,5 gravar på fyra timmar minus alla sköna fem minutare under eken. Tror aldrig jag pallat att arbeta utan dessa underbara små och behövliga pauser.


Lirade match med juniorerna igår. Efter en bra genomförd match vann vi med uddamålet mot Hunnebo. Äntligen satt en italienare innanför straffområdet. Den var jag värd efter många försök.


Ikväll möts Sverige och Paraguay. Tufft, nervöst och målsnålt tippar jag. Räcker inte med kryss för Sverige, då är man ute. Men Lagerbäck gör väl ett par superbyten igen, så ordnar sig alltihop tillslut.


Kommun har inte vattnat G-vallen väl? Känns som det kan bli hårdsprunget ikväll annars. Ses på träning ikväll geys. Over and out.


// Hansson


Kommentarer
Postat av: #6

Hey gey!
Blir det Hotellet idag eller? Undrar om cc får lov att följa med? Jag hörde om "Strömbergaren" igår. Scenskolan nästa...
Du kan väl vattna G-vallen när du ändå e igång...verkar vara ett trevligt jobb du hittat.
I love you ich liebe dich...

2006-06-15 @ 14:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback