Avundsjuka, flingor och 9500

Snart kan man räkna skoldagarna som är kvar på en näve. Det är vad man längtar till varje år när skolan börjar i slutet av augusti. Helt underbart! Man mår inte sämre av att det snart vankas fotbolls VM. Satsade en tia på Trinidad&Tobago. Det är att kasta pengarna i sjön säger en del. Jag tror på tidernas skräll, och 9500 rätt ner i fickan.


Torsken senast mot Stenungsund är bara att glömma. Ett grymt bra lag som inte hade en svaghet. Viken hemma på nationaldagen får bli vår vändpunkt. Ännu ett tufft motstånd, men vi är starka hemma på G-vallen.


Tråkigt att folk ska behöva bli avundsjuka på mina kvalitéer. Kan inte hjälpa att jag har div4 bästa balans, kvickaste ben, och bröst och bringa som en frukost flinga. Förövrigt så syntes det att Lycke legat i hårdträning och kört extra vader. Kul med celebert besök på träningen idag. Måste hälsa att Räkan fortsätter att gömma handdukarna, och för traditionen vidare med bravur.


På tal om annat. Vart tog det fina vädret vägen? Igår öste regnet ner och Tors hammare var i farten. Vädergudarna får skärpa sig, det är för fasen snart juni.


I love you, Ich liebe dich, Jonas Markusson.  


// Hansson


Kommentarer
Postat av: kula

detsamma Hansson,eller som man säger i Hawaii: Aloha Wau La Oe

2006-05-31 @ 13:09:21
Postat av: Hansson

Jag har precis fått lära mig i skolan att Hawaii är en ö...

Kula, när var du senast i en ö?

2006-05-31 @ 15:43:11
Postat av: #Bula

På en ö Joel. Inte i...
Tuppen gal igår. I förrgår golade den...och så vidare.
Kram.

2006-05-31 @ 16:41:39
Postat av: Hula

Jag bada på sjön utanför Hawaii en gång när jag var liten....Aloha Wau La Oe hälsar Hula till Kula och Bula å Hansson

Postat av: Hula

Jag bada på sjön utanför Hawaii en gång när jag var liten....Aloha Wau La Oe hälsar Hula till Kula, Bula och Hansson.

2006-05-31 @ 22:32:29
Postat av: Hula

Jag bada på sjön utanför Hawaii en gång när jag var liten....Aloha Wau La Oe hälsar Hula till Kula, Bula och Hansson.

2006-05-31 @ 22:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback