Fredag kväll

Nyss hemkommen från ett blåsigt och kyligt Gullmarsvallen. Kommun derbyt slutade med Slätta vinst med 2-1, inför uppskattningsvis ett par hundra åskådare. Sais stod upp bra, men de har inte det riktiga flytet för tillfället. Henkan Johansson gjorde ett mycket imponerande inhopp efter sin långvariga skada. Kommer han igång, så har Sais mycket vunnet.


Imorgon är det dags för LFF mot Brålanda. Oddset för en Lysekils seger ligger på 1.15 hos Nordicbet. Ingen match jag rekommenderar att satsa pengar på. Kommer bli en mycket tuff match som vanligt, på ett förhoppningsvis varmt och soligt Gullmarsvallen.


Varför ska alla stora finaler krocka med mina fotbollsmatcher? Typiskt. Blir så förbannad.  Liverpool-West Ham imorgon. Klassiska Fa cup finalen ska avgöras i Cardiff. Engelsmän, få klart Wembley någon gång for fuck sake! En match avgör om Liverpools säsong blir en succé, eller ett misslyckande. Knepigt, men sant.


Nytt världsrekord på 100 meter. Dopad? Tråkigt att man alltid måste tänka den tanken. Tror knappast vår kvicka backlinje hunnit med Gatlin om han satte fart.


Kanske Lycke då, mannen som uppfann slow-motion.


// Hansson


Kommentarer
Postat av: saisarn

Ja du som sett så mycket matcher joel.....inte kan du väl säga att det var rättvist med slätta seger???...jag kan ju inte vara objektiv så jag skulle gärna ha en experts komentar!!!...Liverpooooool hade allt lite tur i dag...fast de var nog det bästa laget som segrade!

2006-05-13 @ 19:20:40
Postat av: gäst

Lite dåligt odds på seger över Brålanda???...5-1 imponerande!!!!!!!!!!

2006-05-13 @ 19:22:09
Postat av: Joel

Vart har jag skrivit att Slätta vann rättvist? Ett lika resultat skulle speglat matchbilden bättre.

Kom hem när det återstod dryga 10 minuter av FA-cup finalen. Då såg det mörkt ut. Mycket mörkt. Men Liverpool har Stevie G. Det var skillnaden idag.

Mår så jävla bra just nu! Detta är helt sjukt! Liverpools säsong får nu betraktas som en succe.

Nästa år får Chelski se upp i ligan. Då skulle inte jag satsa några pengar på vem som vinner Premier League.

Ett tips till Mackan. Låt bli att tippa Premier League mästare nästa år...

2006-05-13 @ 19:30:55
Postat av: Chewbaca

Tror Aston Villa vinner nästa år

2006-05-14 @ 02:10:34
Postat av: #6

Ta på dig benskydd på tisdagsträningen.
Trodde vi var kompisar... :-(

2006-05-15 @ 12:47:21
Postat av: Joel

Du tränar aldrig på måndagar eller?

2006-05-15 @ 21:01:51
Postat av: #6

Har vi träningar på måndagar??? Måste jag ha missat...

2006-05-15 @ 23:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback