Gäääääsp

Ingen skola idag. Du kanske tänker att dagens ungdomar har det allt för bra. Men icke!


Sitter hemma med buse i näsan, och pluggar inför teori provet på onsdag. Har haft roligare dagar under min livstid. Vädret gör mig inte gladare. Genom fönstret ser jag bara regn, svajande träd, och tråkigt gråa moln. Gäsp.


Inte mycket positivt som hänt den senaste veckan. Men igår vann faktiskt Tre Kronor Vm-guld. Ni som trodde att Sverige att skulle vinna VM på förhand, räck upp en hand. Tidernas sämsta Vm-trupp snackades det om. Tidningarna har en del att äta upp. Jörgen Jönssons trippel är imponerande.


Ses på samlingen sedan.


// Hansson


Kommentarer
Postat av: Björnstad/Moberg

Hej Joel!
Vi vill bara säga "krya på dig" hoppas du blir frisk snart!

2006-05-23 @ 11:15:55
Postat av: Joel

Tackar. Blir tyvärr ingen träning ikväll. Dels är jag fortfarande förkyld, och har även teori prov imorn som jag måste plugga på. Men vi ses på torsdags gubbs. Då är jag tillbaka.

2006-05-23 @ 12:09:13
Postat av: #6

Har du slutat träna på tisdagar??? Ja ja, du börjar väl bli för gammal... Hoppas teoriprovet gick bra så att du kan få köra runt oss lite äldre...
Krya på dig!

2006-05-24 @ 09:25:27
Postat av: Joel

Haha, klarade faktiskt teoriprovet. Snart kan jag köra runt dig i din rullator.

2006-05-24 @ 13:19:39
Postat av: #6

Grattis....

2006-05-24 @ 16:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback