Helgen som varit

Min helg har varit fantastisk. Först vinst mot Brålanda, och strax efter vann Liverpool Fa-cupen. Säger bara Stevie G. Vilket skott, passningar och hjärta den grabben har. Jag var utan tvekan vår planets lyckligaste varelse i lördags. What a day.


I helgen inkasserades en skön tre poängare mot Brålanda. Första halvlek var relativt jämn, men i den andra halvleken malde vi ner motståndarna. 5-1 segern var rättvis. På onsdag väntar det heta derbyt mot Grundsund. Båda lagen står på samma poäng inför matchen, och det lär bli mycket tufft på Bottnavallen.


Som sagt det är mycket nu. Träningar, nationella prov och teoriprov står på programmet inom snar framtid. Jobbigt för en person som jag, som älskar att förskjuta saker framåt och göra allt i sista stund. Bara att hålla andan, det är trotts allt snart sommarlov och fotbolls VM.


Är de äldre spelarna för bra för att träna på måndagar? Jag är osäker och funderar vidare. Kula är i alla fall duktig och sköter sig. Tråkigt för Meijer&co att det blev stryk i fotbollstennisen idag, efter en gastkramande fem settare. Märktes att ni har en del att lära...


Var är tipsduellen med Räkan som expert? Jag saknar den, tror inte jag är ensam.


// Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback