Mycket nu

   

Måste först ursäkta för min långa frånvaro. Får skylla på att det är förbannat mycket som måste göras i dessa tider. Var kul att lira mittback igen mot KIF i tisdags. Tyvärr åkte vi på en tung förlust med 3-1, trotts att vi leder med 15 min kvar.


Men fotboll är ändå riktigt kul för tillfället. Underbart väder och härliga lagkamrater är de främsta argumenten just nu. 25 man på dagens träning är grymt imponerande. Tänk bara om kommun kunde vattna planen.


Inför matchen på lördag mot Brålanda är det en sjuk konkurrens i laget. Det är framförallt kul och viktigt, om vi ska kunna prestera bra under hela säsongen. Moberg har varit grymt duktig de senaste matcherna som vänsterback. Även Kula imponerade sist mot KIF som mittmitt. Aldrig sett en innermittfältare springa så lite, men han klarade ändå uppgiften galant. Tänk när Fralla och Jörgen är tillbaka i matchform. Då snackar vi konkurrens.


Måste faktiskt berömma Putte kock. Trodde aldrig jag skulle behöva göra det, men nu är jag tvungen. Fortsätt med den nya korven, och strunta i vattniga Bullens efter träningarna. Vet inte vad den nya korven du bjuder på heter, men den smakar riktigt bra. Bra jobbat!


Vem är det som gömmer handdukarna? Är det Räkan eller Lycke? Det är den ständiga frågan som det snackas om inte omklädningsrummet.


Imorgon ska jag se derbyt mellan Slätta och Sais på G-vallen. Toppen mot botten, men i ett derby kan precis allting hända. Tänker sätta mig i berget och bara njuta av matchen. Kommer att bli kul och skönt.


Innan jag knyter mig för kvällen, ska jag se på Prison Break. Serien är framme vid näst sista avsnittet. Rekommenderar denna sjukt bra serie till alla. Det här är inte Vita lögner eller Skilda världar, det är hårda killar vi snackar om.


Vem fan saknar Östlund?


// Hansson


Kommentarer
Postat av: Pininfarina Carlsson

Lika som bär på länken.

Det ser inte bra ut att du gör allvarliga anklagelser mot medlemmar i Spelarråden på internet. Speciellt inte när du har böter som inte är betalda än. Pininfarina = Italienskt företag = Italienska indrivningsmetoder = Betala eller så kommer du att hitta din och alla i din familjs 740´s slaktade en morgon.

Tänk på att även Lycke kommer att lära sig att hitta On-knappen på datorn någon gång.

Visca Barça i Visca Catalunya!

Postat av: #6 Ledin och #6 Jönsson

Nu är råget måttat. Här kommer man till träningen och sköter sig exemplariskt, både på och utanför planen. Dröm om min förvåning då man blir anklagad för än det ena och än det andra.
Nej, jag skulle aldrig våga gömma handdukarna. Jag skulle heller aldrig våga hänga massa västar på Williams plats. Men räkan, han är en tuffing...han vågar.

2006-05-12 @ 08:21:39
Postat av: Räkan

Lycke det var väl jävligt onödigt!!

2006-05-12 @ 13:51:52
Postat av: Räkan

Lycke det var väl jävligt onödigt!!

2006-05-12 @ 13:51:54
Postat av: Joel

Att de äldra alltid ska skylla på de yngre...

2006-05-12 @ 14:04:53
Postat av: Micke

menvafan....
Dom kommer inte ut ur fängelset joel... jag har sett hela säsongen...
HAHA

2006-05-12 @ 15:28:54
Postat av: Joel

Eftersom inte sista avsnittet släppts i USA än, så är det svårt att veta. Sjukt bra serie hur som helst.

Snart bär det av till G-vallen för derby...

2006-05-12 @ 16:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback