Ny vecka

Färsk vecka innebär nya träningar, nya matcher och skola. Så brukar det se ut.  Men denna vecka betyder också underbart väder, Leeds i kvalfinal och Theo Walcott till VM i Tyskland.


Tung förlust mot IFK Uddevalla i helgen. Tycker vi var värda minst en poäng. Men sådan är fotbollen. Ibland har man det lilla flytet som behövs, och ibland inte. Gäller att snabbt hitta tillbaka till spåret igen. Kungshamn är nästa anhalt. Tid 19.00 imorgon på Himlavallen.


Imorgon har jag nationellt prov i engelska. Hjälp! Om man skulle ha fått betyg i svengelska, skulle jag ha haft ett givet mvg. Men nu handlar det om riktig engelska, där jag är chanslös och värdelös. Det är tyvärr den bittra sanningen.


Måste passa på att tacka vädergudarna för det för tillfälligt underbara vädret.


// Joel


Kommentarer
Postat av: Räkan

Kul att du skriver med Leeds i bloggen, det värmer!
Fortsätt med det så fortsätter jag att kommentera.
Har beställt biljetter till Cardiff nu den 21 Maj:)
Millenium Stadium...det blir grejer de!

WE ARE LEEDS,WE ARE WHITE,WE ARE FUCKING DYNAMITE

Postat av: Moberg

Love U Joel!

2006-05-10 @ 11:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback