Tummen ner

Pust va trött jag är på allt. Vill bara supa ner mig fullständigt, för att sedan vakna upp i parken vid soluppgången. Till råga på allt är ich sjuk. Tror inte alkohol är lösningen för mina problem.


Förkylning och feber gjorde att jag missade dagens match mot Myckleby. Kanske lika bra det. En tung förlust inkasserades mot ett kontrande bortalag. En riktigt dålig och tråkig match att titta på, om ärligheten ska fram. Ingenting stämde, och Myckleby vann rättvist på något sätt. Gubbarna kanske hade tankarna på kvällens lagfest?


Tyvärr kan jag inte medverka ikväll. Det är piss och baj. Istället får jag sitta hemma med  näsduken och pappa och sukta efter Carola. Betyder inte invisible osynlig?


Börjar känna mig mer och mer som en man. Har börjat dricka kaffe, en bra början.


Idag är en dag, imorgon en annan. Förbannat tur är väl det? 


// Hansson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback