Måste tyvärr...

... inleda kvällens blogg lite trist. Vilken pajas har haft roligt och smörjt in mina nya kalsonger med tigerbalsam? Efter dagens match tyckte jag att säcken där nere kändes ovanligt varm, och när lukten av mint nådde mina näsborrar började jag ana vad som var på gång. Hämnden är ljuv, och tips om vem den skyldige är tar jag gärna emot.


En underbar och viktig seger togs idag hemma på Gullmarsvallen mot IFK Uddevalla. Matchen vanns med 2-0, målskyttar Wickson och Ella. Stundtals spelade vi riktigt bra med stor rörelse, och framförallt i första halvlek skapade vi många fina chanser. Anderssss bjöd på årets mål, och Joel på en och annan fin dykning. Alla nöjda och glada. Åmål nästa.


Imorgon väntar kanske säsongens dag, när det handlar om bra fotbollsmatcher på tv. PSV – Feyenoord är först ut. Därefter möts rivalerna Chelsea – Liverpool, och kvarten efter den startar Man United – Arsenal. Personligen har jag de senaste åren blivit intresserad av den franska ligan, där det också serveras toppmatcher på silverfat. 19.00 är det avspark mellan Monaco och PSG, och direkt efter börjar ännu en stormatch i form av Marseille – Bordeaux.

Snacka om en högklassig fotbolls söndag. Vinner Liverpool över Chelsea kräken, så kommer jag njuta och somna som en Gud imorgon.


Vi struntar i att snacka stryktips och glömmer det så fort som möjligt.


Dagens låtar: Marit Bergman – No Party och Lasse Berghagen – Ding Dong

Persson vs Reinfeldt

Vaknar vi på måndag morgon med höger eller vänsterstyre? Persson vs Reinfeldt.

// En fortsatt trevlig helg önskar debattledaren, eller den som leder debatten.


Kommentarer
Postat av: #6

Jag tror det är #29 som är skyldig i tigerbalsam-ärendet...
Bara ett tips...

2006-09-18 @ 09:20:12
Postat av: Hansson

Hoppades att #6 skulle komma med ett tips, för han är alltid lika trovärdig. Ska ta #29 på bar gärning...

2006-09-18 @ 14:34:35
Postat av: Pininfarina Carlsson

#6 är lika trovärdig som jag är teknisk.

Jag säger bara: Plommon, urdruckna spritflaskor och bajs i trädgården.

Nå. Vem tror du nu att det va?

2006-09-18 @ 15:33:22
Postat av: Hansson

Hmm?? Plommonen käkade ju jag upp :P

Bra träning idag gubbs...

2006-09-18 @ 18:47:02
Postat av: Rükan

Tror att #6 är den skyldige när det gäller tigerbalsamen, och det gäller väl säkert vaxet i min sko och skummet i tränarns skor.

Äldst men barnsligast!

2006-09-19 @ 15:16:40
Postat av: #6

Skulle aldrig våga göra något av ovanstående som jag anklagas för...Räkan är en ulv i fårakläder. Hans pojkaktiga leende har lurat många brottare runt om i världen...
Skulle inte förvåna mig om han fick en turkisk brottare på fall under semestern ...

2006-09-19 @ 15:33:42
Postat av: kula

Hansson, Tigerbalsam är en mkt bra salva eftersom den stimulerar cirkulationen,och får man den på rätt plats kan den ha en mycket positiv verkan. Du kanske slapp ställa mob.telefonen som ett ex.
ha det gott

2006-09-21 @ 11:44:23
Postat av: Hansson

Haha, dra inte upp gamla glömda grejer nu. Ringde dej igår, å tänkte höra om du ville va med på poker, men inget svar.

Trod du också kunnat sno pengar från #6 och Dejevik, inte svårt alls...

2006-09-22 @ 11:00:32
Postat av: #6

Poker??? Var länge sedan jag spelade sånt...

2006-09-22 @ 11:20:29
Postat av: Maya

rätt kul det där med tigerbalsamet;) det va jag förlåt joel:( haha take care!

2007-01-05 @ 20:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback