Färdigdaltat

Från och med måndag den 27 augusti är det färdigdaltat. Idag började livet på allvar.
 
Klockan 06.45 stämplade jag in på H-fönstret i Gåseberg. Tiden i skolan, på kyrkogården och som skribent på Lysekilsposten är över. Idag klev jag in i det verkliga arbetslivet. Svett, halvtimmes lunch och fönster är numera min vardag. Imorgon är det övertid till klockan 19.00. Skönt att komma igång direkt...


studdenten
Studenten - ett minne blott.
Nu är det slut på lekandet. Är bra avundsjuk på dem som i förra veckan började i skolan.


Många tack till Conny Knickers för en mycket rolig och lyckad kväll i Utäng. Hoppas inte det var sista gången jag besökte den underbara platsen. Forza Knickers ale ale ale.  

image52

CC: Snygg snyggare snyggast


Nu ropar sängen efter mig. Dag två på nya jobbet och verkligheten väntar.

 

Dagens låt: Sean Kingston - Beautiful Girls

 

Tills vi höres, ha det bäst!

 

Vi ses när vi ses...

 

// Joel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback