Fått mycket gjort

Dagen närmar sitt slut. Känns faktiskt som att jag hunnit med en hel del, vilket inte händer särskilt ofta. Två idrottslektioner, två tv-serier, fika samt tipsa och ikväll har jag sett på Viking i Gullmarsborg. Man hinner med mycket bara man vill…


I veckan besökte jag tingsrätten, det var tredje gången på lika många år. Var inne med klassen på studiebesök och såg en rättegång angående misshandel på över fem timmar. Rätt kul och intressant att följa, men emellanåt något långtråkigt och segt. På kvällen såg jag filmen Offside. Såg den på bio när den släpptes men jag var bara tvungen att se den en gång till. Riktigt bra och rolig film. I always want to be a famous cook…


 

Något man inte blir med åren är smidigare. Stel som ett kylskåp genomförde jag ett pass aerobics förra helgen. Koordination och vighet är som de flesta vet inte min starka sida. Kan lova att jag hade träningsvärk dagen efter och att jag inte vågar komma på nästa juniorträning.


 

I helgen blir det att fira de små kompisar som precis blivit myndiga. På söndag får det bli lugnt och troligtvis en hel dag med handboll i Kronbergshallen.


 

 

Imorgon väntar säsongens första träningsmatch borta mot Ytterby. Bäst jag går och lägger mig så jag får några timmars sömn. Måste först ta en kort sväng med vovven.


 

 

Dagens låt: Broder Daniel – Shoreline


 

//Hansson


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka dansteg Joel hade på gympa passet. De har man inte sätt förr.
Bra jobb Joel hoppas du vågar komma någon mer gång.

2007-02-11 @ 22:53:07
Postat av: Magnus

Vilka dansteg Joel hade på gympa passet. De har man inte sätt förr.
Bra jobb Joel hoppas du vågar komma någon mer gång.

2007-02-11 @ 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback