Jag Joel Hansson

Detta visste du inte om mig...

 

När jag var liten kallades jag av nära och kära för Jojje. Jag kunde upp till tians gånger tabell innan jag var fyllda fem. Jag är allergisk mot sesamfrön. När jag var sex år trampade jag igenom isen och var nära på att drunkna. Skärp började jag använda för drygt ett år sedan. Traktorer var mitt stora intresse fram tills jag började skolan. Jag kan göra magdans. Min första lärare på mellanstadiet trodde jag  först var en utlänning som hette Vakant.

 

PS. Tack till alla ni som gratulerade och gav mig presenter på min namnsdag. Ni som känner er träffade ska ha ett stort TACK!

Tills vi hörs, ha det bäst!

// Jojje, Billy, Tommy, Hansson


Kommentarer
Postat av: Peter

En mycket sjuk man är du !!!!

2007-07-16 @ 11:06:27
Postat av: Hasse Brasse

Tack för matchen igår, jag måste medge att jag är imponerad! Men snart tror jag det stundar en singel!
Fast allvarligt, när blir det någonting om alla mina vrålåk?! Jag vet att det är vad ditt liv kretsar kring just nu.
Hälsa Vitlycke!
Rejv

2007-07-16 @ 12:12:58
Postat av: JOEL

Hasse Brasse// Måste säga att ditt vrålåk var det ballaste jag sett på bra länge.
Längtar tílls jag ska få ta en sväng om...

2007-07-16 @ 16:42:54
Postat av: Pininfarina Carlsson

Glömde du inte ett namn, Percy?

2007-07-23 @ 14:58:10
Postat av: Percy

haha, träningsledigt idag CC?

2007-07-23 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback