Slapp slappare slappast kväll

Regnet det bara öser ner, som det så fint sjungs i någon sång.


För första gången på bra länge sitter jag ensam hemma och bara slappar loss. Riktigt skönt. Mjukisbrallorna är givetvis på och också nya favoritkepsen. Musik spelas och världens bästa spel Football Manager ska börja liras direkt efter jag skrivit klart.

 

Så var man på plats på LP. Mellan 8-17 sitter jag och skriver och gör allt möjligt. Jag brukar få skoskav, men inte visste jag att man kunde få fingerskav genom att skriva för mycket. Märkligt är ordet. Är bara att sätta Bamseplåster och bita ihop.

 

På min första dag at LP, så fick jag uppdraget att göra ett reportage om en klosterfestival. Så det var bara att packa ner kameran och skrivblocket och ta den röda faran till ett ställe några kilometer från andra sidan färjan. Dragsmark heter det förresten. Typiskt nog började det att regna precis när jag kom till folket jag skulle träffa och snacka med. Gissa om det slutade regna exakt när jag var klar och skulle gå...

 

Framöver ska jag försöka uppdatera oftare och då lite kortare. Men man vet aldrig med mig, det brukar bli tvärtemot vad jag säger.

 

Värdiga mästarna Man Utd får ibland häcklas lite. Till sist bjuder jag på stor humor, bortsett från vissa saker.

http://www.youtube.com/watch?v=PXdqq9skLAg

 

Till vi höres, ha det bäst!

 

//Hansson Aka Tommy

Kommentarer
Postat av: Peter

Bra tommy det händer grejer !

2007-07-04 @ 09:14:07
Postat av: Räkan

We all hate Man U Scum!!
We all hate Man U Scum!!
Marching on Together!!
Ps. Joel hälsa Hård från mig.

2007-07-04 @ 14:37:08
Postat av: Joel

Först o framäst, fin ramsa..., skulle gärna vilja höra dej sjunga den live.
Hört det att du och Hård e tajta. Självklart ska jag hälsa honom från Rükan om han kikar in någon dag.
Peter// Det händer alltid grejer kring mig...
Har de tio Oddevold killarna återfått synen?

2007-07-04 @ 17:52:10
Postat av: Kimsan

du e nästan rolig du Joel...
http://www.youtube.com/watch?v=8jtQxlXh3Kc&mode=related&search=

2007-07-08 @ 19:30:37
Postat av: Kimsan

denna e inte heller fel ..
http://www.youtube.com/watch?v=wjxF0ypkWGo&mode=related&search=

2007-07-08 @ 19:36:11
Postat av: Hasse Brasse

...och värst av dem alla är Paul "Det-brinner-i-översta-våningen-på-prickekorvfabriken" Scholes. Näst efter Babyface Rooney alltså, han bör inte ens få nämnas vid namn.
Men du Billy, när blir det en blänkare om mitt vrålåk till Grundsund?

2007-07-08 @ 22:26:05
Postat av: Joel

Hasse Brasse// Haha, det kommer med tiden som han sa...

2007-07-09 @ 08:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback