Midsommar runt hörnet

Först och främst får jag be om ursäkt för att jag inte skrivit på ett tag. Tiden har helt enkelt inte funnits och när man väl kommer hem från jobbet är man ofta helt slut eller måste göra annat.


Hur som helst, tog jag studenten den 8 juni. En magiskt rolig dag avslutades som alltid på Smögen och bryggan. Förutom världens segaste och tråkigaste avslutning i Kronbergshallen var dagen helt perfekt. Ett stort tack till LFF som uppvaktade mig!

 

Efter studenten har det varit fullt upp. Just nu arbetar jag på Bro kyrkogård som dögrävare och det är ingen lek, utan det är att göra hela tiden. Vattna, klippa gräs och kratta i stekande värme.


Bara så ni vet, har jag flera floskler att presentera framöver...

 

Snart bär det av till Sämstad och en runda golf. Ska bli kul eftersom det var ett tag sedan.


Innan jag svimmar av värme måste jag önska alla en trevlig midsommar. Botten upp!

 

Dagens låt: Paolo Nutini - Loving You

 

Vi ses när vi ses


// Hansson

Kommentarer
Postat av: Shrimp

bra låtval Hansson

2007-06-24 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback