Dagen i korta drag

Som lite kvällsunderhållning är det kul att titta till pajasarna i American Idol.  Konstiga märkliga, säregna människor som gör bort sig totalt. Roligt att se på och skön avkoppling innan det är dags att dejta sängen. 

 

Mitt kära Brynäs är på väg att försvinna ur årets slutspel, efter ännu en förlust i Jönköping mot HIV 71. Står nu 3-2 i matcher och Boorks mannar är på fredag tvungna att vinna hemma i Läkerol Arena.

 

Klar torsk igår mot Sais, inte mycket att snacka om. Måste till skärpning på söndag mot Hamburgsund, om vi ska kunna avancera i DM. Ingen skola idag, har bara varit hemma och tagit det lugnt i förhoppning om att någon gång bli av med den febern och förkylning, som drabbade mig i slutet av förra veckan. Tröttsamt och mycket irriterande, för det är trotsallt bara en månad kvar till seriepremiären, då man vill vara i bästa möjliga form.

 

Tillsist, bloggen fyller snart ett år. Så länge trodde jag på förhand aldrig att den skulle överleva. Ska kolla upp exakt födelsedatum någon dag framöver och fira rejält.

 

Detta får bli mina rader för idag. Enligt min dator som går på sista versen innehåller dagens text 204 ord. Bättre än inget.

 

//Hansson


Kommentarer
Postat av: pininfarina carlsson

Bästa klippet på Youtube, med hästlängder.

Börjar du bli frisker, Tommy?

2007-03-16 @ 10:50:12
Postat av: pininfarina carlsson

http://www.youtube.com/watch?v=iH25bLo1L6A&mode=related&search=
Va faan. Länkhelvetet kom ju inte med.

2007-03-16 @ 10:51:04
Postat av: Joel

Kunde tyvärr inte se länken, men kanske bara var jag...

Mat på söndag innan matchen?

2007-03-17 @ 01:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback