Bulgaria here we come!

Idag är det en vecka kvar tills jag och klassen åker till Bulgarien. Det känns verkligen att det börjar närma sig. Reskläderna är redan klara och det blir självklart vår fina Suntripuniform med hatt till. Med värme mot värmen...


Här hemma i Sverige är det för tillfället mycket populärt med så kallade leggings. Farligt snyggt på damerna i skolan...


Såg Eurovision Song Contest i helgen. Vissa bidrag var pinsamt dåliga, undra då hur de andra bidragen från deras hemland lät? Pust. Heja The Ark. Sammanfattningsvis: Parodi, Pinsamt, Patetiskt. P.P.P.


Eftersom det varit mycket i skolan på sistone, ska jag idag bara ta det extremt lugnt och bara ta det lugnt. Det är jag värd.


Match imorgon mot Uddevalla på deras jäkla plastgräs. Jag är grymt revanschsugen efter några dåliga insatser på sistone. Vi ska bara vinna.


Spellistan:

The Killers - For Reasons Unknown

Michael Buble - Everything

Säkert! - Allt som är ditt

Pugh Rogerfeldt -Finns det lite stolthet, finns det också hopp om bättring

Teddybears STHLM - Hipphopper

The Sounds - Painted By Numbers

Jack Johnson - Better Together


Slutligen. Gissa vems denna underbara rumpa tillhör...


s?

Tills vi hörs, ha det bäst!


//Hansson

Kommentarer
Postat av: Stjärten

Mmmmm.....sprutt sprutt bara.

Måste väl vara CC stjärt?
Vad är hemligheten bakom baken?

2007-05-15 @ 20:25:57
Postat av: Joel

Mycket träning tros ligga bakom denna sagolika rumpa...

2007-05-16 @ 14:27:49
Postat av: kula

Först och främst helt strålande jobbat ikväll. 3p borta mot Ifk uddevalla är strongt.
Sen undrar jag bara om man får lägga ut vad som helst på en blogg? Finns det inga ramar att hålla sig inom.
mvh
Kula(tack för inbjudan till inflyttningsfesten!!)

2007-05-16 @ 22:58:33
Postat av: Joel

En underbar seger ikväll.

Kula, tycker du bilden är stötande? Själv skulle jag varit mycket nöjd med en så fin bakdel...

2007-05-16 @ 23:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback