Händer mycket framöver...

...inom snar framtid ska jag till Bulgarien, på bal och ta studenten.

Sitter just nu hemma och lirar lite poker och lyssnar på musik. Ska snart ta mig ner till Stångenäsvallen och se och skriva om SAIS-Fjällbacka.

 

Det där betyget med tre bokstäver blir allt mer sällsynt i mina register, men igår fick jag syn på det igen. Med andra ord fick jag MVG i projektarbete. Eftersom jag lagt ner en del tid på vårt arbete om fotboll och religion, så var det kul att få utdelning för allt slit.

 

Den 22:e maj drar jag och klassen till Bulgarien för att lära oss mer om landets kultur och historia. De ska dessutom ha flera fascinerande och intressanta sevärdheter. Tycker jag våran klass blivit förtjänta av efter tre år på gymnasiet.

 

Helgen efter är det dags för bal och allt vad det innebär. Redan börjat sätta några valssteg och leendet inför fotograferingen slipas för fullt. Den lyckliga som får nöjet att gå med mig, är min kära vän Emma.

 

Liverpool till semifinal i Champions League. Chelsea shit är ute! Underbart! Mourinho who, who, who?

 

Till vi hörs, ha det bäst!

 

//Joel


Kommentarer
Postat av: Prinsessan Lilian

Joel är sötast i hela Lysekil!!

2007-05-08 @ 14:28:19
Postat av: Joel

I alla fall om man ska tro mamma...

2007-05-08 @ 15:02:52
Postat av: Kula

Om nu din kära vän Emma mot förmodan inte kan gå på balen kan jag tänka mig att ställa upp. Har precis köpt en tajt rödrosa klänning
Mvh Kula

2007-05-09 @ 16:01:36
Postat av: Joel

Givetvis står du först på tur Kula.

Rödrosa låter riktigt snyggt o passande till just dej snygging...

2007-05-10 @ 09:47:17
Postat av: Nisse i Bläsen

... å ja åker gärna me till Bulgarien!

2007-05-11 @ 11:03:27
Postat av: Medresenär

Visst att ni skall få uppleva Bulgariens kultur, dream on! ;)

2007-05-19 @ 12:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback