Peter "Morris" Isaksson gästbloggar

Tjipp,
Blogg, vad fan är en blogg ??? När den Gode Joel aka "Tommy" ringde mig på söndagkvällen och frågade om jag kunde "gästblogga" då tänkte jag hur skall detta gå? En analfabet som bara kan låta munnen gå men inte få ner det på pränt. Men jag skall ge det ett försök.


image40
Först så tänkte jag blogga om det verkligen är Sodas riktiga hår som sticker ut ur skjortan eller om han har en "bröstperuk" för det är ruggigt grovt och svart.
(är han svensk eller grekisk solgud?).

Sedan så slog det mig att man skall vara ego i bloggen och skriva om sig själv som Jonas Larsson gör på Slätta sidan:
Ja mot Lindome var jag Kung i 93 minuter sedan så hände det en grej som vi kan skriva om nästa vecka...... men det är inte min stil det heller, så vad jag skall blogga om det vet jag faktiskt inte. Men en sak är säker: Sixsten Hård skall det inte handla om...

En sista fundering: vad hade händ med M/S Freja om Rederiet hade fortsatt 500 avsnitt till ?

P.S
"Det är en viktig månad NU! "

Dagens Låt: Bom Bom Bohus Bataljon.....

Tills vi ses igen
Morris

Kommentarer
Postat av: moberg

Hahahahaaa, du e allt bra go du ;P

2007-05-21 @ 14:55:52
Postat av: Pininfarina Carlsson

Härlig blick för spelet Morris.
Ligger det en Big Mac borta vid stolpen?

2007-05-21 @ 16:38:21
Postat av: kula

det här var inget vidare! En liten uppryckning tack.
mvh kula

2007-05-21 @ 19:32:55
Postat av: Nisse i Bläsen

Inte Sixten sa du! Men kanske om mej...?

2007-05-22 @ 08:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback