Hösten är kommen

Hörde denna underbara låt för ett par dagar sedan. Magiskt bra. 


http://www.youtube.com/watch?v=EbJtYqBYCV8

Precis sett reprisen när Liverpool körde över Derby hemma på Anfield med tennissiffrorna 6-0. Gött mos med en bra start i ligan och avancemang till Champions Leagues gruppspel.

 

Räck upp en hand ni som badat i september. Jag kan nöjt göra det. Innan gårdagens förlust mot Åmål tog jag och en 5-6 andra gubbar i laget ett dopp i Pinnevik. Men det var snabbt ner och ännu fortare upp kan jag lova. Det var första gången jag badade sedan i början av juni...

 

Min första vecka på H-fönster är över och än har jag inte sett Kaj Olausson göra ett knop.

Hittills har jag bara gjort ungefär 17 fel. Jag är nöjd. Min alldeles egna läromästare Andreas "Disco" Andersson säger att han aldrig haft så mycket att göra på H-fönster.

 

Den stora frågan innan helgen är över är vem som vinner tipsduellen. Experten Räkan eller utmanaren Wille?


Snart ska jag och ett gäng sköna gubbar åka och se Ljungskile mot Åtvidaberg. Tuff och otroligt viktig match för LSK. Forza Jürgen W! 


Dagens låt:
Säkert! - Sanningsdan

 

Tills vi hörs ha det bäst!

 

Vi ses när vi ses...

 

// Joel


Kommentarer
Postat av: KalleKula

Bra match LSK - ÅFF....

2007-09-02 @ 15:20:12
Postat av: Hasse Brasse

Lova att föra in statistiken över hur många RM du gör på H-fönstret.
LP-rekordet är väl svårslaget? Höhö

2007-09-02 @ 17:44:08
Postat av: Joel

Givetvis är det ett tag kvar till alla RookieMisstakes på LP. Men man vet aldrig :D
Underbar Ljungskileseger och självklart var det Jürgen Målemark som ordnade tre pinnar och en tillfällig andraplats i tabellen.
Passa er för LSK ;)

2007-09-02 @ 21:32:00
Postat av: Lena

vi ses när vi ses...haha!
när blir det?

Postat av: Joel

Det blir när det blir...
Nejdå. Du går i skolan här nu eller?
Annars är det bara att knacka på dörren, du vet var jag bor :D

2007-09-07 @ 17:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback