Sjuker

Jag hostar, snorar och har feber. Jag hatar verkligen att vara sjuk. Tyck synd om mig, snälla. Det kan vara det värsta som finns att vara hemma, samtidigt som alla andra jobbar, går i skolan eller gör något annat mer vettigt.


Istället har jag fått göra det bästa av situationen och tröstat mig med att en massa YouTube klipp. Det funkar det med...


Här kommer några av de roliga klipp jag sett och njutit av idag.

 
- TimeOut, ett magiskt roligt klipp.


 
- Ibland får man drömma sig tillbaka. Rysningar.


 
- Mer TimeOut

 
- HippHipp övar Brolins frisparksvariant. Heja Håkan Mild!

Har precis varit och hämtat min lilla kära bil på verkstan. Denna gången var det inget problem med kardanaxeln, utan kopplingsvajern hade fått sig en törn. Reparationskostnaderna blev 7800 stycken Jenka-tuggummi.


Nu klockan 19.00 tänkte jag sätta mig ner i soffan och se toppmötet mellan Häcken och Örgryte. Förhoppningsvis spelar Andreas Clarholm från start och det är en av anledningar till varför jag bänkar mig framför TV:n. Det andra skälet är att jag vill se ÖIS stjärnskott Ken Fagerberg, som ska vara något utöver det vanliga. Den tredje och sista anledningen till varför jag ska se Häcken-ÖIS är att om matchen slutar med ett kryss, innebär det jackpot för Ljungskile i jakten på Allsvenskan 2008.


GAIS, ÖIS och Häcken snart FC Gothia?

Dagens citat: If I stopped lying I'd just disappoint you... Robbie Williams - Come Undone

Idag lyssnar jag på: Lars Winnerbäck feat Miss Li - Om du lämnade mig nu

 

Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses...

// Joelano

Kommentarer
Postat av: Hasse

Hehe, nu när det ändå funkar med klippen är det lika bra att köra "overkill". Go for it!

2007-09-13 @ 20:10:18
Postat av: Joel

Haha, jajjemän :)
Om någon har något annat roligt klipp att bjuda på, länka gärna.

2007-09-18 @ 17:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback