Underbara helg

Hoho. Skönt med helg.

Vaknade redan klockan åtta idag lördag. Vet inte om det beror på att jag står upp tidigt varje morgon på vardagarna. Men hur som helst kunde jag inte somna om och jag fick stå upp och käka frukost.


Idag är det match borta mot Hogstorp. Sist möte slutade med 5-0 torsk, så det är revansch som gäller. En annan intressant match är Sverige-Danmark som spelas ikväll på Råsunda. Dags för en Svenne att springa in på plan?


Helgens heta lista:


1. Ljungskile SK

Såg segermatchen mot Åtvidaberg senast och man kan inte annat än att imponeras. Ligger för tillfället på en Allsvenskplats, men det är långt kvar och många tuffa matcher väntar. Det hade varit riktigt kul med ett Bohuslänskt lag i Allsvenskan, det var ett tag sedan.


2. James Morrison

Hade bara hört namnet innan, men det var förra veckan som jag verkligen fick upp ögonen för denna underbart sköna artist. Akustisk gitarr och smörsång fäster inte bara på damer, även mig.


3. Tränarduo klar

Att både Mats och Soda är klara till nästa säsong. Äntligen slipper LFF byta tränare efter bara ett år och Mats och Soda kan bygga vidare på sina idéer som de börjat med denna säsongen.

Bra jobbat LFF!


4. Liverpool FC

Man får gnida sig i ögonen och slå sig på käften ett par gånger för att inse att Liverpool verkligen ligger etta i Premier League. Det har inte hänt sedan november 2002 och som supporter får man passa på att njuta av tillfället. För tyvärr kommer det inte att hålla i år heller.


Idag lyssnar jag på: Oasis - Don't Look Back In


Vill dela med mig av fem minuters roliga fotbollsklipp. Avslutningen av klippet är bra roligt asså.
Se, lyssna och njut! Roliga fotbollsklipp


Till sist. Nästa vecka ska jag till sjukhuset för att testa hjärtat och nej, det har det inte gått en dag utan att jag tänkt på Antonio Puerta.

Tills vi träffas ha det bäst! Vi ses när vi ses...


// Joel


Kommentarer
Postat av: Hasse

Där har vi den ju:
"Sooooooooooo, Sally can wait, she knows it's to late as we're walking on by. Her sooooouuuul slides away. But don't look back in anger, I heard you say"
Känd från Knattered.

2007-09-11 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback