BG rullar vidare och bloggen fyller 2 år!

Är fortfarande hemma från jobbet med min vän Virus, men jag börjar piggna till, eller ja iaf för en stund. Under ett par timmar har jag vandrat runt på YouTube och dräglat över olika Björn Gustafsson klipp. Vissa har jag sett miljoner gånger, andra har jag precis sett för första gången.


Eftersom min kära blogg fyller två år idag tänkte jag bjuda på några delikatesser av Björn Gustafsson. Här är två godbitar som är relativt färska och som inte redan har setts av ALLA.


Senaste avsnittet av Parlamentet.

 



Björn Gustafsson och Felix Herngren gästar Robins.





Sist måste jag avsluta med en riktigt bra låt. Gillar inte Maroon 5 i vanliga fall, men denna låten håller nästan Gerrard&Torres klass.

Maroon 5 - Won't Go Home Without You



// Joelano

Kommentarer
Postat av: Lena

Men vad du är seeeg på att uppdatera! Våran bästa kompis Veronica Maggio spelar torsdag 22 maj i Gbg. Du bör verkligen ha lyssnat in dig på nya skivan tills dess, speciellt "gammal sång" !

2008-04-19 @ 22:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback