Fotboll i London beställt!

Ojsan hoppsan, bara sådär var en resa till London bokad den 25 oktober. Det hela bestämdes för tio minuter sedan. Jag ska inte dit och kolla kläder och Big Ben, utan jag ska för att se på B-matcherna Chelsea mot Liverpool och Arsenal mot Tottenham.


Det svir rejält i plånboken, men det är det värt. Har varit i England tidigare och kollat fotboll, så vet hur jäkla skoj det är. Mina reskompisar blir Kungshamnarna Lasse, John och Hartvig.

Kan bli bra drag! Mer info lär följa!



Så här såg det ut när jag var i Liverpool för snart två år sedan.

// Gerrard

Kommentarer
Postat av: Hasse

ÄR DET SANT?! Avis, avis, avis!

Jag kommer ligga sömnlös nu när du, av alla människor, besöker Emirates före mig. Men klassiska Highbury kommer du aldrig att få uppleva.

2008-08-24 @ 18:44:48
Postat av: Oskar Olofsson

Kul att du får se Spurs i alla fall. Försökte också få biljetter. Hur fan lyckades du? Black market?

2008-08-26 @ 18:17:24
Postat av: Joel

Tjenare, det är min kompis Hartvig som fixat det hela via resia tror jag. Dock är inte allt hundra procentigt än, men troligen blir det av. Får reda på om det blir resa ikväll...

2008-08-27 @ 14:38:19
Postat av: hartvig

den där hartvig verkar bra snäll som fixar en resa för att se fabregas och han polare spöa sp*rs

2008-09-03 @ 17:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback