En dröm går i uppfyllelse?

I slutet av mars var jag i Barcelona med LFF på träningsläger. Samtidigt var pappa, Isabel och Kristina i Stockholm och såg på mina hjältar Eagles.


Jäklar vad avundsjuk jag var på dom eftersom Eagles är bandet som jag växt upp med. Jag trodde det var sista gången som man skulle få möjlighet att se gubbarna live, men nu ikväll fick jag nya förhoppningar.


Imorgon släpps biljetterna till Eagles i Percy Nilssons nya skrytbygge i Malmö. Datumet är den 29:e maj och jag ska dit till varje pris! Pappa, Kristina och Isabel är sugna igen och är på, jäklar vad vi ska ringa efter biljetter i morgonbitti.


Detta är faktiskt lite av en drömgrej för mej att se Eagles live innan bandet slutar. Nu håller jag alla tummar som går.



Kvällens låt: The Eagles - Take It Easy



Imorgon 09.00 släpps biljetterna, här kan du boka dom!

Ticnet

LiveNation


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat: http://joelano.blogspot.com/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback