Julaftonen var mysig

Julafton blev en underbar mysig dag på Bråste. Vi är inte världens största släkt, men familjen plus farmor räcker gott och väl så som alla tjötar...


Det blev Kalle Anka, mat, julklappsutdelning och Svensson Svensson i vanlig traditionell ordning.


Efter Kalle Anka hade pappa fått uppdraget att vara tomte för några barn i Brastad. Man var nästa rädd för han så som han såg ut.



Gubben som tomte.

Det sista jag gjorde på självaste julafton var att se "Grabben i graven bredvid". Jag blev så tagen av filmen som handlade om två helt skilda personer som tillslut blev ett par. Filmen måste varit grymt bra, eftersom jag inte lyckades somna i soffan som jag alltid brukar göra annars.



La Familia minus mamma som tog kortet.


Min favorit på julafton.


Abbe, Wilma, Mamma, Joel och Isabel på ett och samma kort. Wow!


Slutligen. Jag tillsammans med granen och alla paketen.


Ikväll blir det förfest hos Räkan&Emelie innan det blir utgång på Havsbadet och det ryktas att ALLA ska dit. Eftersom jag var med och coachade Jonas Larssons vinnande gäng i Havsbadet (Bacardi) cup förra helgen så fick vi gratis inträde på juldagen som pris. Inte fel.


Imorn är det "Boxing Day" i England och Liverpool tar emot Bolton. Vinst är ett måste!


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat: http://joelano.blogspot.com/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback