Lattjo Lajbo, bakisdag och resa beställd!

För ett par veckor sedan lirades Lussebandyn i Kronbergshallen. Pris till bästa utklädda lag blev självklart "Lattjo Lajbo" och jag lovade att lägga ut en bild på gänget om jag skulle lyckas få tag på någon. Och det har jag nu tack vare Putte Isaksson. 1000 tack!



Snygg, snyggare, Lattjo Lajbo!


Igår var det juldagen och med andra ord var det utgång på Havsbadet. En riktigt rolig förfest hos Emelie & Räkan la grunden för en perfekt utekväll. Dagen efter har varit en ren klassiker.


Sov länge, åt pizza, sov, såg fotboll, sov igen, såg fotboll, åkte hem till Brastad vid 18-tiden när jag nyktrat till, sedan var det fotboll igen och allt avslutades med en dusch.


Just det, en sak till har jag hunnit med. Eller jag och jag, snarare är det Karin Möllborg som ordnat allt. Vi ska mellan den 22 - 26 januari vara i Åre där vi ska träffa våra Elinar. Den ena Elin är Karins syster och heter Möllborg i efternamn. Den andre Elin heter Thunborg i efternamn och är min flickvän. Dessa två barndomskompisar säsongsjobbar i Åre. För att krångla till det lite extra fyller en år den 13:e april och den andre den 14:e april, men jag vet inte vem som fyller när.



Min reskompis Karin.

Den dagen vi åker upp, den 22:e januari, fyller jag 21 år. Saken är den att jag får fira min födelsedag i ett tåg eftersom det avgår klockan typ 08.00 i Uddevalla och är framme i Åre klockan 21.00 på kvällen. Jippie!


Hur som helst känns det skönt att resan äntligen är beställd och att jag ska få träffa min flickvän som jag inte sett sedan den 1:e december.


Det var allt för idag.



Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat: http://joelano.blogspot.com/



Kommentarer
Postat av: En Elin

Vi fyller den 11:e & 13:e! Det är dreadlockmannen som fyller den 14:e. Kiss

2008-12-28 @ 16:55:56
Postat av: en annan elin

just precis! tack för att du uppmärksammande detta elin!

puss/ elin

2008-12-31 @ 15:47:04
Postat av: Joel

Ett litet fel från min sida och vips har jag två Elinar efter mej på direkt.



Ständigt dessa fruntimmer...

2009-01-01 @ 16:16:21
Postat av: Hasse

Hahaha, klockrent med Elin där asså...

2009-01-06 @ 12:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback