Mina små julfavoriter

Så helt plötsligt var det dagen före den stora dagen som kallas för julafton. Om man inte hade vetat om att det var den 24:e december imorgon, så hade jag nog gissat på typ den 5 maj.
 
Men men, idag tänkte jag med hjälp av lite konstgjordandning fixa lite julstämning. Mitt uppdrag är att lista mina fem favoriter i kategorin jullåtar.


Stämningsfullt är ordet för dagen.



1. Mariah Carey - All I Want For Christmas is You




2. Wham - Last Christmas



3. Celine Dion - Happy Christmas




4. Triad - Tänd ett ljus




5. Jag såg mamma kyssa tomten



Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat: http://joelano.blogspot.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback