Söndag...

Söndagar kan lätt sovas bort när man varit ute och härjat på lördagen. Precis så har min dag sett ut idag.


Ledig nu till den 7:e januari, otroligt skönt.


Några av mina polare på msn har länkat denna roliga video. Den håller hög klass.


Jag börjar gilla mer och mer svensk musik där artisterna egentligen inte kan sjunga, men det är ändå riktigt bra.


Låten "Turning Torso" med vit päls är en sådan. Lyssna här!



Och så var det denna Moneybrother, Anders Wendin, som jag bara är så kär i.


Det senaste albumet Mount Pleasure är helt jäkla sjukt bra, men jag undrar om inte Blood Panic från 2003 är ännu bättre.


Här är sex otroligt hörvärda låtar från albumet Blood Panic.

 
Positive Vibrations.

 
The Pressure.

 
Keep the Hurt at Bay

 
Don't Call the Police.

 
Reconsider Me.


It's Been Hurting All the Way With You Joanna.



Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!

Hajhajhaj!


Kolla här ifall Joel  har mobilbloggat: http://joelano.blogspot.com/



Kommentarer
Postat av: Oskar

God jul!

2008-12-24 @ 11:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback