Vill ha nytt jobb

I dessa tuffa tider hör man om folk som blir av med jobben hit och dit. Nu har även jag drabbats av denna så kallade finanskris!


Igår, måndag, blev jag uppsagd på H-fönster från och med den 8 februari. Riktigt tråkigt måste jag säga eftersom jag trivs så himla bra på min arbetsplats. Helt okej lön, underbara arbetskompisar, nära till jobbet, mycket mer kan inte en 20-åring begära för ett jobb som inte kräver någon utbildning.


Visst det hade legat i luften ett tag med varsel och av tradition blir det så för H-fönster på vintrarna, men man hoppades ju alltid på att få vara kvar.


Nu är verkligheten den att jag får sluta den 8:e februari, eller tidigare om jag får ett annat jobb. Därför sänder jag i detta ögonblick ut en kontaktannons angående ett jobb.


Är det så att du känner till ett ledigt jobb (vad som helst) kontakta gärna mej genom mobil, 0734003454, eller mail, [email protected].


Jag är enormt tacksam för alla som vill hjälpa mej på ett eller annat sätt.



Här är delar från mitt CV.


Meriter:

Grundskolan

Tre år på Gullmarsgymnasiets Samhäll/Ekonomi program.

Sommarjobbat på Bro kyrkogård i fyra år (2004-2007)

Sommarjobbat på Lysekilsposten 2 månader (2007)

Anställd på H-fönster sedan den 27 augusti 2007 tills idag.


Detta får ni av Joel Hansson:

Har alltid tyckt att det är roligt att jobba i grupp och tillsammans med andra människor. Är som person väldigt öppen och spontan. Tror folk ser mig som en go engagerad gubbe, med socialkompetens och ett glatt humör. 


Namn: Joel Hansson

Personnummer: 1988-01-22-5056

Adress: Kyrkbyn 158

Postnummer: 454 91 Brastad

Telefon: 0523-47878, 0734003454

Språk: Svenska och engelska

Körkort: Ja, i snart två år

Mail: [email protected]


Tusen tack på förhand!


Med vänliga hälsningar Joel Hansson

Kommentarer
Postat av: Nisse i Bläsen

Tråkigt att höra Joel. Hade jag kunnat hade jag anställt Dig direkt. Din egen uppfattning om Dig stämmer på pricken! Lycka till med jobbletandet!

2008-12-10 @ 10:59:49
Postat av: Hasse

Shit, vad tråkigt, verkligen! Håller iaf med Nisse ang. beskrivningen på dig själv.

2008-12-10 @ 16:11:43
Postat av: kd

du kan få jobba som min asisstent i kiosken

2008-12-12 @ 16:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback