Andra halvlek Turkiet - Sverige

48 min. Sebastian Larsson missar sin första passning i matchen.

53. Ååå vad jag hatar petfrisparkar. Dom borde förbjudas.

61. Stoor ut - Safari in. Ska erkänna att jag aldrig sett Malmöspelaren in action, så detta ska bli intressant.

74. Turkarna verkar gilla Elmanders ansikte.

78. Glenn Hysén säger för första gången på länge något vettigt. "Jag tycker Sebastian Larsson varit Sveriges bäste spelare."
 Jag kan bara hålla med.

Kul, intressant och nödvändigt att Lagerbäck gav många av de orutinerade chansen. Trots 0-0 och väldigt få målchanser tycker jag det var en rätt rolig match att titta på. Skönt att det inte längre bytas så mycket i träningsmatcherna.

Nu tar vi Brassarna i nästa match! Forza Swezia!

Kommentarer
Postat av: Webbis

Vilken match såg du och Glenn.
Kennedy och Majstrovits(kan inte stava det) var ju bäst. Larsson var skaplig men e ju så osnabb.

2008-02-07 @ 18:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback