Det kommer mera...

Här kommer en helt spontan text ihopslängd på några minuter. Vad ska jag skriva? Haha, sitter just nu hemma och lyssnar på reggaekungen Jack Johnsons. Han gör bra skön musik den snubben asså.


En dag förra veckan när jag sov som djupast stack det till i röva. Jag vaknade till och konstaterade att jag fått ett häftstift i ändalykten. Natten drömde jag att jag fick något vasst i picken. Det var nog ingen dröm...


Lite tankar idag tisdagskväll:


Röd mjölk borde förbjudas att sälja. Eller mjölk och mjölk, det är som grädde. Jag drack det som liten, men aldrig igen. Usch och fy, Joel dissar röd mjölk.


Gossip Girl är magiskt bra. Om några avsnitt avgör jag om det är på väg mot O.C klass.


Jäklar vad jag stör mej på hon som intervjuar artisterna efter att dom uppträtt i Melodifestivalen. Hon ger mej rysningar.


Han här däremot, han är bara för skön. Jag ställer mej upp, applåderar och skrattar.

Du har säkert redan sett detta, men jag tror du kan stå ut med att se BG en gång till.


För idag nöjer jag mej så här text- och bildmässigt.


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!


// Joel


Kommentarer
Postat av: Peter

sämsta bloggen
!!!!!

2008-02-27 @ 11:17:58
Postat av: Joel

Gillar dej med Morris. Kram

2008-02-28 @ 21:25:58
Postat av: Hasse Brasse Slasktask

Tror det börjar bli dags för inlägg igen nu...

Postat av: Joel

Hasse// Hinner inte läsa ditt underbara långa inlägg nu ikväll. Lovar o göra det nån dag framöver, och det verkar kanon!

2008-03-03 @ 16:28:42
Postat av: Bengan

Gossip Girl... Joel joel joel.

2008-03-13 @ 13:52:09
Postat av: Joel

Veronica Mars... Bengan Bengan Bengan.

2008-03-15 @ 10:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback