Liverapportering: Turkiet - Sverige

Idag har jag jobbat över till klockan 19.00. Ska sätta mej ner och se svenskar möta turkar. Ska bli riktigt intressant att se hur det unga landslaget klarar sig mot relativt bra motstånd. Tänkte liveblogga lite under matchens gång. Tar Stoor, Larsson och Berg chansen?


15 min: Anders Svensson vinner boll på ett imponerande och förvånande sätt. Sebastian Larsson har inte missat en passning. Kan han verkligen vara svensk? Var Marcus Berg SÅ snabb och smidig innan han lämnade IFK?


25. Källström passar verkligen i tröja nummer 6.


31. Jag konstaterar att Räkans rykte om att vara lik Petter Hansson stämmer.


33. Hur fan kan Svennis peta Isak i Man City?


Halvlek: Högerkanten med Sebastian Larsson och Fredrik Stoor har varit Sveriges bästa. Tycker också att Anders Svensson visat att han är ett helt okej alternativ i Linderothrollen.

Kommentarer
Postat av: mikaela

Hejsan besök gärna min blogg på maaango.blogg.se eller mikaaela.tjejsajten.se :)

lämna också gärna en söt liten kommentar :D

2008-02-06 @ 20:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback