Full fart mot helgen!

För det första. Systembolagsoskulden är avklarad. För det andra. Okej jag förstår om det inte var många av er som gillade hiphoplåten som jag publicerade i det förra korta inlägget. Men hur som helst tycker jag den är grymt bra och faktiskt rätt cooool.


Mellberg till Juves bänk, Chippen till La Corunas, Ljungberg ramlar i straffområdet och sänker mitt Liverpool, Wennman i AB hyllar Sebb Larsson, Isaksson till Turkiet? Risp ville ha varit med i truppen mot Turkiet? Händer mycket för tänkta EM spelare. Förövrigt hoppas jag att Rasmus Lindgren ingår i sommarens EM-trupp.


Jag gillar när jag har mycket saker omkring med. Med andra ord kan jag inte sitta still och hela tiden måste jag ha något för mej. Jag ska vara med på allt, allt måste dessutom bli bra.


För att det hela ska kunna gå ihop måste jag planera noggrannare än Sickan i Jönssonligan. "Tajmat och klart, in i minsta detalj" som han brukar uttrycka det. Därför tackar jag gudarna för att det finns en kalender på de flesta av dagens mobiltelefoner. På datorns skrivbord har jag ett dokument som jag så fint kallar för "Att fixa". Tänkte redovisa några av mina nedplitade framtida måsten.


Så här ser listan ordagrant ut för tillfället:


FIXA DEN DÄR JÄVLA DVDN NÅN FÖRBANNAD GÅNG!!!!!!!!!!!

Ta med roll on till klubbhuset

Få in spelarpresentationerna t hemsidan!

Problem med WebTV?

Skriv egen "20 år med mig själv"

Fixa pass!

Köp intervju inspelare? Sådan janne lfc har

Städa på fjälla?

Nästa styrelsemöte den 14:e februari, styrelsemöte kl 17.00, årsmöte kl 19.00

Suntrip klädsel till Barcelona?

Gå till Carina på banken om Sparkonto

LP-cd funkar inte, fråga Hasse!

Boka Mando Diao!

Skaffa en grodbok till omklädningsrummet


Så nu vet du några av Joels alla påminnelser.


Dagens torsdag blir precis som alla andra torsdagar. Jobb-hem-Luna-träna-sova. Inga direkta överraskningar och en rätt skön dag.


Kanske inte världens roligaste video, men den duger... Älska Måns Möller!



Veckans Lista

1. Fredags mornar på P3.

Precis som rubriker ger en vink om älskar jag radioprogrammen på P3 under fredagsmornar. Först är det sångogram med trubaduren, därefter flipp eller flopp. Sist och bäst är det återvinningsintervjun. Örongodis.


2. Gossip Girl

Det nya "OC" är här. Redan slukat i mig tre avsnitt av Gossip Girl och ska se fler direkt efter jag skrivit klart. Serien utspelar sig i New York Nytt och är fylld med massor av smaskiga intriger, relationer, rika människor och en o annan pen dama. Du som gillar OC, Gossip Girl är serien för dej!


3. Januari

Träningen är igång, kondisen börjar bli bättre, jag har fyllt 20, jag har haft en vit månad. Vad mer kan man begära? Måste erkänna att jag är lite stolt över mig själv.


I lördags bjöds Wille, Elin och jag hem till SnyggeAnders och SnyggeMalin. Väl på plats lirade vi ölspelet "KICK OFF". Spela Drick och Vinn. Måste säga att det nästan var olagligt kul. Den perfekta förfesten stavas KICK OFF! Eftersom jag kan vara världens sämsta förklarare länkar för jag mer rolig info Läs mer om spelet här:


På tal om annat...


... ser jag sjukt mycket framemot träningslägret i Barcelona.


... hittade jag ett kort på min berömda bröstvårta. Som sagt, den kan vara världens porrigaste.

image70

Jag på Peace&Love för två år sedan.

... är Let´s Dance sjukt tråkigt.


... åt jag en magiskt go burrito på Luna i lördags.


... har jag fått en ny bakruta på Getzen. Eller fått och fått, självrisken gick på 1500.


... har jag 600 kronor i mynt hemma. Den som spar, han har.


... vad gör Göran Persson idag?


Veronica Maggio har den senaste veckan blivit en ny bekantskap för mig. Hennes nysläppta singel "Måndagsbarn" är en för jäkla skön låt. Länkar här till hennes Myspacesida där den och många andra bra låt finns.


Veronica Maggio på Myspace


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses...


Tack för idag, slut för idag!

// Joel

Kommentarer
Postat av: Nisse i Bläsen

Om man tömmer plånboken på femtioöringar, enkronor, femkronor och tior varje dag och lägger i en burk så blir det grymt mycket i sedlar! Slantar som kan vara bra att ha, t ex i Barcelona.
Ha de!

2008-02-01 @ 10:05:13
Postat av: Hasse Brasse

Billy, Billy, Billy. Du och dina påminnelser! Kom på dig i somras med diverse olika olagligheter nerprintade på ett word-dokument. Ojojoj!

Veronica Maggio?! Ge dig!

2008-02-02 @ 14:20:42
Postat av: Joel

Precis vad jag tänkt angående mina mynt... Ibland är man inte lika dum som man ser ut :D

Hasse Brasse// Maggio for president ;)

2008-02-02 @ 16:32:02
Postat av: Alexandra

Ser fram emot Mando diao då! Förferre i min tillfälliga lägenhet me forhöppningvis, kan de bli bättre!? ;)
Carina på banken ser fram emot ett trevlit besök.. använd inte mitt nummer om du vill få kontakt med, mamma! haha

2008-02-04 @ 21:17:59
Postat av: Joel

Har du lägenhet i GBG? Ska bli bra kul med konsert igen. Jag tar kontakt med mamma Carina exakt hur jag vill ;)

2008-02-05 @ 12:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback