Lite som hänt och lite som kommer att hända

Kvällen på Pråmen i onsdags blev trevlig men lugn eftersom jag skulle upp tidigt dagen efter och bygga lite scen till konserten "Sol, vind och vatten".


Fylking och Fredde är alltid lika trevliga och svåra att fånga på bild...



Räkan och Rödström var på Pråmen för en gångs skull...


17/7 2008 är för mej lite som år 0, med andra ord Jesus födelse, man räknar tiden innan och efter. Den 17 juli är nämligen syrran Isabels födelsedag och hon är numera hela 18 år och får gå på krogen.


Innan den 17:e var jag fri på uteställena runt omkring Lysekil och kunde göra exakt vad jag ville. Nu efter, har jag en polis efter mej som rapporterar minsta lilla detalj hem till mamma och pappa. Det var bättre förr ;)



Syrran 18 år!


Wilma börjar faktiskt växa till sig och komma in i familjen Hansson.


Farsan är inte så ful ändå...



Elin, mormor och mamma glänste på Bråste.



Från mej och Elin fick Isabel lite grejer till håret+trosor+biljett till Adam Tensta.

Igår var jag och tittade på tennisturneringen mellan veteranerna. Fan de gamla gubbarna kan än asså, det går väl inte lika fort längre men känslan i handledarna är minst lika bra som när de var aktiva. Ett riktigt roligt arrangemang som är bra kul att gå att titta på.


På tisdag tar jag och Elin X2000 till Stockholm och har förhoppningsvis tre goa dagar i huvudstaden.


Under hela semestern har jag tänkt se på Da Vinci-koden, men hela tiden har något kommit emellan. Nuu ska det äntligen vara dags.


Ikväll blir det en riktig familjestund på Däcket med farsan, syrran och Kikki. Det är No Tjafs och du brukar det bli riktigt riktigt bra drag...


Tills vi höres, ha det bäst! Vi ses när vi ses!


Hajhajhaj!


None

Kommentarer
Postat av: Katie Grün från OP klassen.

Aaa din syrra har gått i min syrras klass tror jag ;)

//Katie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback